Isnin, 15 November 2010

Proton Inspira Coupe?

Hmmm..nampaknyer setelah Inspira dilancarkan, ada pulak khabar - khabar angin yang mengatakan pihak Proton nak keluarkan model coupe 2 pintu berdasarkan Proton Inspira ni. Macam sebelum-sebelum ni, bila Proton melancarkan Proton Wira, ada pulak model Proton Putra 2 pintu yang menggunakan platform sama dengan Proton Wira. 

Kiranya Proton Inspira Coupe ni menggantikan model Proton Putra yang pernah dikeluarkan oleh pihak Proton suatu masa dahulu. 

Adakah akan menjadi kenyataan atau cuma khabar - khabar angin sahaja? Adakah Proton Inspira Coupe ini akan mengembalikan zaman kegemilangan Proton Putra? Dengarnya Inspira Coupe ini didatangkan dengan enjin MIVEC 2.4 liter...fuhhh, dasyat!..Apa - apa pun, kita tunggu dan lihat!..

Pada sesiapa yang mungkin berharap Proton akan mengeluarkan model sport 2 pintu selepas Satria Neo, di sini aku 'attach'kan model Proton Inspira Coupe 2 pintu untuk tatapan korang semua....ni pun aku ambik dari sumber - sumber yang boleh dipercayai...anyway, check this out!


                                                           pandangan hadapan


                                             pandangan sisi

                                                        pandangan belakang

   

2 ulasan:

  1. Dh rupa EVO COUPE la plak!! Smbo 1 baguih dok ada nih! Wat p race!!

    BalasPadam
  2. salam....Wei!! bila nk apdet blog ko nie!!

    BalasPadam